Kendimi çok kötü hissediyorum genelde kırmamaya çalışıyorum ama bazen çabuk parliyorum bir kaç saat sonra çok mu ağır konustum diyorum haklıysan yapacak birsey yok bir kere özür dilerim gerisi gelmez haksizsam zaten onuda otelere bırakıyorum elimden başkada birşey gelmiyor
Kırdıysam haketmiştir. Zaten müsamaha göstere göstere tepemize çıkarıyoruz kimsenin bizi düşündüğü yok herkesin işine yaradığın kadar iyisin bu hayatta...
En İyi Cevaplar