Keşke bu kadar kolay olsa da mutlu olsak sanki biz istemedik mutlu olmayı elimizin tersiyle ittik dimi?😃


Sizi üzen değer vermeyen insanlara köpek olmadığınız zaman mutlu olacaksınız emin olun 😏
Kopeğe hakaret bence 😏
Gamsız ve umursamazım mutluyum 😁
😁😁
Keşke öyle olabilsem. Gerçi konuya ve kişiye göre değişiyor boş vermişliğim. ☺
O ben degilim😊
Tesekkur ederim😘🤗
Cevap
17Cevap
degilim malesef ama keske olsam yeaaa.. cidden.. belki o zaman daha mutlu olabilirim
Aynen canm
Bana gelenlerin hepsi öyle. Ama ben gamsız bir insan olamam. Çünkü karşımda ki insanın en ufak mutsuzluğu beni bitirir. Ne bileyim. Çok tuhaf gelir zaten onlar bana.
gamsız değilim aslında ama umursamaz olduğum doğrudur
Boş veremem her şeyi. Boş vermedende mutlu olabilinir bence. Zaten boş vere vere bu hale geldik.
Maalesef. Hayatımın büyük bir kısmı önemli şeylerle geçti ve önümüzdeki 20 sene böyle devam edecek. Yaptıklarım ve yapacaklarım yüzünden gamsız olamıyorum 😄
Gamsız ve umursamazım..
keşke öyle olsaydım..
Henüz okadar deli olmadım
mutluyum ama umursamaz degilim
O kadar değilim.
Umursamaz biri değilim.. olamam
Keşke Gamsız ve umursamaz birisi olsam :D
Dimi aynen😃
Evet, öyleyim.
hiçbir zaman öyle biri olamadım..
Hayır değilim. Hiç olacağımi da sanmam
Gibi :/
Üstüne bastın ayağını çek
yıllardır böyleyim ama çok da mutlu değilim :/
Olmak lazım
Degilim
Keşke olabilsem.
Değilim maalesef
Değilim
O kadar degilim
Degilim.
değilim
boşver gitsin
Heh işte o benim
Nerdeeee
öyleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar