Özlediğiniz kişiye mesaj mı atarsınız, yoksa mesaj atması için sinyaller mi gönderirsiniz?

Özlediğim biri yok. Olsa yakınlığına bağlı olarak yazıp yazmama durumum değişir.
Özlediğiniz kişiye mesaj mı atarsınız, yoksa mesaj atması için sinyaller mi gönderirsiniz?
- Özlediğiniz kişiye mesaj mı atarsınız, yoksa mesaj atması için sinyaller mi gönderirsiniz?
#Mireya #MesajAtmak #SinyalGöndermek
Özlediğiniz kişiye mesaj mı atarsınız, yoksa mesaj atması için sinyaller mi gönderirsiniz?
Cevapla