Özlediğim biri yok. Olsa yakınlığına bağlı olarak yazıp yazmama durumum değişir. - Özlediğiniz kişiye mesaj mı atarsınız, yoksa mesaj atması için sinyaller mi gönderirsiniz? #Mireya#MesajAtmak#SinyalGöndermek
Özlediğiniz kişiye mesaj mı atarsınız, yoksa mesaj atması için sinyaller mi gönderirsiniz?
çok gururluyum ve çok inatçıyım ondan hoşlanıyorum ama ayrılmak istedim çünkü birine bağlanmak bni çok ürkütüyo onunla konuşurken heyecanlandığımı geç cevap verince meraklandığımı mesajını beklerken karnımın sancılandığını mesajı geldiğinde kalbimin duracak gibi olması bni çok korkuttu bu yüzden ayrıldım:( unutmaya çalışıyorum çok bencilim birine bağlanamam. daha önce böyle şeyler hiç hissetmedim özledim sohbet etmek istedim son kez mesaj attım bir bahane bularak ama çok alakasız kim okusa attığım mesajları sevmiyorsun der ama içimde ona karşı bişiler var çok kötü inşallah bundan kurtulurum:( ve bunun üzerinden 12 saat geçti onu hala düşünüyorum ya nerden çıktı bu arkadaşım karşıma:(
En İyi Cevaplar