Hangisi daha üzücü? Böyle bir babayı kaybetmiş olmak mı, böyle bir babaya hiç sahip olmamış olmak mı?

Bir arkadaşım bir hafta önce babasını kaybetmiş. Ona yazdığı bir notmuş aşağıdaki..
Hangisi daha üzücü? Böyle bir babayı kaybetmiş olmak mı, böyle bir babaya hiç sahip olmamış olmak mı?
Şimdi böyle bir babayı kaybetmiş olmak mı daha üzücü, yoksa ona hiç sahip olamamış olmak mı? Arkadaşım adına üzüldüm ilk anda haberi duyunca. Sonra kafam karıştı; ona mı üzülsem yoksa kendime mi üzülsem bilemedim. Sanırım bencilliğim her yerde kendini göstermek zorunda..
Güncellemeler
+1 yıl
Kaybetmek elbette üzücü ama hangisi daha üzücü? Kaybetmek mi hiç sahip olmamak mı? Benim kalbim diyor ki hiç sahip olmamak daha üzücü.. Belki erken kaybetti ama yine de bugüne kadar o kıza ne kadar güzel şeyler kattı bu baba bunu düşün.. Her zaman güzel anacağı bir babası var artık yanına gidemese göremese bile.. Sevdiğim ah sevdiğimm.. Seni kaybetmek düşüncesi çok zor. Ama hiç benim olmamış olman kadar değil..
Güncellemeler
+1 yıl
+++
Hangisi daha üzücü? Böyle bir babayı kaybetmiş olmak mı, böyle bir babaya hiç sahip olmamış olmak mı?
Cevapla