Öncelikle yalan mı şaka mı iyi ayırt edilmeli. Yalan ve bir şeyler gizlenmesi en nefret ettiğim şeylerdir. Bir insan bir kere yalan söylerse bir kez daha, Bir kez daha söylememesi için bir sebep yok. Bu yüzden yalanın benim hayatımda yeri yok..
Bazın yalanlar olur , kişi doğrusunu söylemeye utanır , çekinir felan bunlar affedilebilir. Ancak doğrusu bilindiğinde kalbi kırılacak , üzülecek bir yalan asla affedilmez...
Kemal Sayar çok doğru söylemiş. En acı gerçeği tercih ederim yalandansa. İncinirim, kızarım, kendimi aptal yerine koyulmuş gibi hissederim. Affetmem zor olur, uzun zaman alır, affetsem bile yaptığını unutamam ve tekrar güvenemem.
Oldukça mantıklı bir sebebi olmadığı sürece yalanın yeri yok bende yalan söylemekle karsindaki kisinin duygularini somurmek arasinda hicbir fark goremiyorum
En İyi Cevaplar