"Utangacım utangaçım" diyenler bunun farkında değil mi?

Bebekken utangaç biri miydiniz? Bebekler utangaç olur mu? Karnı acıktı mı "Süt istiyorum!!" Dercesine ağlar bağırır ortalığı yıkar 😀😀

Ozaman sizde isteklerinize kavuşmak için bir bebek gibi istediklerinize ulaşana kadar çalışın çabalayın
"Utangacım utangaçım" diyenler bunun farkında değil mi?
Cevapla