"Keşke seni hiç tanımasaydım" dediğiniz/dedirten insanlar mesela. Var mı hayatınızda böyle insanlar?

#BirTutamAşkk #Tanıştığınabinpişmanolmak


1 buçuk senelik aynı iş yerinde ilişki yaşadığım şahıs gözümün önünde beni bir başkasıyla aldattı affettim. 1 ay öncesine kadar tekrar beraberdik tekrar bir başkasıyla aynı şeyi yaptı 3 hafta oldu hergün gözümün içine baka baka o kızla çıkmaya devam ediyor. Hissettiğim tek şey pişmanlık gram umurumda değil o kızla ne yaptığı ben kendime yenildim.
İllaki oluyor zaten. Daha sonra pişman olduğum bir kişiyle muhabbetimide keserim. Görüşmemide. Bir zaman sonra da yasattiklarindan ders çıkarıyorsun. Tecrübe ediyosun.
Canım sağ olsun kimse için bir pişmanlığim yok İnsanın hayatına O kadar insan girip çıkıyor ki bir sure sonra Hiçbirinin önemi kalmıyor
Ve herkes birbirine benziyor.
Sevdiğini söyleyip herşeyden sıkıldığını yapamadığını söyleyen birini tanıdığıma pişmanım.
Cevap
20Cevap
Bazı insanlar için hem iyi ki tanıdım hem de keşke tanımasaydım diyorum.
İnanın okadar çok ki tanıdığım için pişman olduğum insan sayısı.
Daha bu yaşta, ben bukadar olgunken hayatıma okadar çocuk soktuğum için pişmanım.
Öyle birsey demem..
Bir zaman deger verip tanismisim..
O degeri yok etse de..
Pismanlik duymam :/
Tanıma fırsatını kaçırdığıma üzüldüğüm oldu sadece.
seni tanıdığıma pişman oldum seni hiç sevmemiştim 2 tutam aşk
Vardı. Böyle düşündüğümden beri hayatımda bulundurmuyorum onları.
Oldu ama onlardan uzak duruyorum, hayatımdan çıkarmaya çalışıyorum
Tanıdığıma bin pişman olduğum insanlar var hayatımda keşke hiç tanımasaydım dediğim🙃
Evet var. Cidden ben kendink bu kadar büyük gören, kendini bir halt sanan insan görmedik
Yok şükür. Tanıdığım her insandan bisey öğrenmek, tecrübe katmak.. beni daha da doğru yola götürdü.
Pişman olduklarım da var, pişman ettiklerim de. Kime geç kaldım kimine erken. Hayata erken başladık velhasıl.
Tanıdığıma değil sonuçta öyle ya da böyle bana birşeyler kattılar.. ama o kadar uzun süre önemsediğime pişman olduklarım var
onu tanımadığıma pişmanım o suz bir hiçim ama o kim
Evet Sıradan yerine koydu umursamadı mesafe koydu Engel attım ama işi düştü bitane oldum GTA 5 oynattığımın kızı 😒
Evet, vardı. Hepsinide sildim hayatımdan...
Olmaz olur mu kuzum var tabiki ama imtihan işte...
Tanıştığıma pişman olmadığım çok az insan var.
Bence her insanin basina boyle birisi gelir
Vardi, hayatimdan cikardim bir nebze de olsa
Olmaz mi
Elbet var;)
Essogluessekler ya
Şimdilik yok inşallah olmaz
Her tür pişmanlıktan birer nebze var hayatımda.
Evet oldu hayatımdan çıkarttım.
öyle insanları hayatımda tutmuyorum..
Öyle ınsanları hayatım da tutmuyorum
Evet eşim çok pismanim
Eski ciktimi tanıdığıma bin pişmanım
Keşke kaynanami hiç tanımasaydim
Aynen evet var biri hemde çok aptal biri
Yok. Az pişman oldugum var.
hayatımın %80i yanılgı
Evet var malesef
Olmuştur
evet var
Tabiki oldu:))
Var olmaz mı 🙄
Üzücü 😊
Ee o zaman bu güzel bir şey 😊
Aynen öyle oldu 😊
Var tabi ama tecrube
Pişman olmadım hic.
Hayır yok
Ikisi de oldu malesef
oldu evet.
Var olmaz mı
Var ne yazık ki
Ahh var malesef
Olmuştur illa ki
ne yazık ki var
var aslında
var tabi
Yoktur
her ikiside..
Coooookkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar