Yanlış yaptım mi? Ben bu yanlışı yaptm derim o şekilde arkasında dururumm.. yanlışi dogru yapip durmam.. haa karsimdaki sürekli sen yanlış yaptin dersede onun yanlışlarini yüzüne vururum.. sen kendi hatalarına kafa yor derim.. sanki herkes dogruyu yapiyorda ... herkes hata yapiyor insaniz sonuçta hata yapa yapa doğruyu bulacaz
Durmak en iyisi karşı taraf bu yanlış diye size diretir diretir, e sende hayat bu tecrübelerini hiçe sayıp unutamazsınki, doğrum doğru demek en iyisi, herşeyin laşkalaştığı bir önemi kalmadığı bu devirde taviz vermeyin. Bir kişiye çok alttan alırsanız er geç ondan gıcık kaparsınız diye birde söz var
Keske yapmasaydm derm ama duruurm napim bana ozaman o dogru gelmistir yapmisimdir artik zamanida geriye alamammki yasanmasi gereken herseyi veya gerekmeyen herseyi hayat yasatio bize yas aldikca dogru bildiklerin sana yanlis gelebiliyor
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > "Siz doğrularınızdan bile şüphe ederken, ben yanlışlarımın arkasındayım". Yanlışlarınızın arkasında durur musunuz?
En İyi Cevaplar