
Elinden şekeri alınmış çocuk gibi hissediyormusunuz kendinizi? yüreğinizin ortasına oturan. Dizlerini, kendine doğru çekmiş, bacaklarına sarılmış, başı aşağı eğik. Küsmüş bir çocuk!
#Mutluluk26

Taş atılan cam gibi hissediyorum. Hiç bir suçu yokken diğer çocuklar tarafından dövülen, abisi olmayan gururu incinmiş o çocuk gibi hissediyorum. Karşısına bim açılmış mahalle bakkalı gibi hissediyorum. Salak yerde koyulan hep alay edilen ama hayattan hep beklentisi olan, bu beklentileri hep en acı şekilde yaşayan kimsesiz, soğuk, ve bezmiş hissediyorum.
Ben daha çok Kafa kesip pişman olan psikopat bir katil gibi hissediyorum
Manyağım ben aslında YOĞUM
#Günaydın Evet, bazen elinden şekeri, çikolatası alınmış bir çocuk gibi küsüyorum hayata.
Evet babam öldugunden beri oyleyim huysuz aksi 😔
Rabbim sabırlıksın versin😔
Cevap
14Cevap
İki sene önce almışlardı
Başka bir şeker alıp iade ettim
Yok.. şekerle dolu bir odaya girmiş çocuk saskinligi mutlugu var içimde benim. diyorum hepsi benim:)
Son zamanlarda tam da bu haldeyim. Daha iyi tasvir edilemezdi
Daha güzel anlatılamazdı evet.
Hiç şekeri olmamış çocuk gibi hissediyorum 🚬
Günaydın. Hayır hiç öyle hissetmiyorum.
Bazı bazı. olmuyor desem yalan günaydın
yoooo... oyle hissetmiyoreamm
evet ağlamak istiyorum
Aynen oyleyim bu aralaar
Dokunsalar agliycak gibi
genelde seker veren gibiyim...
Hayir hissetmiyorum musmutluyum
Yaşlanmış hissediyorum
Okula gitmek istiyorum
Ewet bazen cocuksa oluyorum
Arada sirada oluyor tabi
Yok, normal.
Bazen
Arada bir oluyor. :)
Hayir
Günaydın bazen hissediyorum öyle
tamda öyleyim 😒
Gunaydin. Hayir
Bazen
Evet...
hayir hissetmiyorum
Hissetmiyorum
Hayır
Bazen
Günaydın
hissediyorum bazen
Bazen.
hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar