İçinde ama olan bir sürü cümle kurdum ve bu sözün doğru olduğuna karar verdim. Siz ne düşünüyorsunuz?
#Glosterra
#Glosterra
Vize haftasında olduğumuz ve matematik bölümü okuduğum için aklıma yine basit sayılarla bu teoriyi çürütmek geldi 😀 Herhangi bir denklemde değer arttıkça sonucunda arttığını ve bu sonucunda veririmliliği artırdığını baz alarak 2 sayısının verimliliğini sorgularsak (2 3'ten küçüktür ama 1'den de büyüktür.) olgusu karşımıza çıkar. Ama'dan önceki kısmın geçerliliği halen devam etmekte olduğundan teorem itinayla çürütülmüştür 😀
İki üçten küçüktür birden de büyüktür.
İki üçten küçük olsada birden büyüktür.
Yani ama bağlacı gereksizdir. Bu söz duygu ve düşünceler üzerine olduğundan kanunlar buna örnek verilemez. Çürütme eylemi itinayla geçersiz kılınmıştır. :D
Duygu ve düşünceler üzerine söylenmiş bir söz olgular üzerinde konuşulamaz örnek ve püskürtme eylemi yersiz bulunmuştur. :D
seni seviyorum ama.. ama işte ayrı dünyaların insanıyız..
Ben sokak kedisi sen cigercinin kedisi
bende bir kediyim sende ama.. sen sıcacık yatagında uyurken ben mesken tuttum sokakları..
Ama diye bir kelime varsa
o cümlenin tamamı hükümsüz bana göre..
Sadece senısevıyorum dan sonraki ama nın cümleyi etkisiz hale getirdiği doğrudur. Her cümle in geçerli değil yani. Öyle olsa ama yı çıkaralım Türkçeden 😊
Cevap
9Cevap
Piano ya bayılırım ama fiyatı pahalı, yinede bence değer. Para biriktirip en kısa zamanda evimin en güzel köşesine yerleştiriceğim.
Belki cümleme çeki düzen vermek için kullanamaz mıyım o kelimeyi? 😒
Bir boyuta doğru ama tek boyuttanda bakmamak gerek.
Tamamen hükmünü kaldirmiyor da Biraz daha baglanti var gibi
Yok öyle değil
Tamamen öyledir.
Katılmıyorum
Evet
Yerine göre değişir
Hayır ama..
belki evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar