Bence çirkin kadın vücuduna dövme yaptırır güzel bir kadın asla vücuduna dövme yaptırmaz çünkü hem seksidir hem zariftir bence güzel bir kadının dövme yapması Kendi vücudunu hakarettir Senin vücudun Gerçekten çok güzel bayıldım harikasın mest oldum sen benim eşim olsan Yataktan hiç çıkmazdım
benimde var 2 tane dövmem... şimdi yenisini düşünüyorum ama daha tam krar veremedim modele... bana kalsı kadınım olan kişinin direk suicide girl olmasını isterdim yani <3
Ben yakışmışsa hoş karşılarım ama abartılı dövmeleri sevmiyorum. Bana hayatı düzensiz giden ruhsal bunalımlarını atlatamayan birinin kendine yaptığı bir iz miş gibi geliyor. Küçük ve hoş olanlar bazen çok güzel görünebiliyor tabiki.
Dövme kadınlara daha çok yakışıyor. Tabii, saçma şeyler olmadığı sürece. Benim de dövmem olduğu için kötü bir gözle bakmam. Zaten birinin dövmesi var diye onu kötüye yormak da ayrı bir saçmalıktır.
Kalça üstündeyse tek gecelik ilişkilere açık diye düşünürüm. Dövme tüm kolu sarıyorsa ya da göğüsteyse yine böyle düşünürüm. Sırttaysa karar vermek için tanımam lazım. Kolda küçük bir dövmeyse sadece tarzı böyle derim
En İyi Cevaplar