Ah o iyilik timsali insanlar, onlar olmasa ne yaparız?
Elbette ki herkes iyi olmak zorunda değil, bazı insanlar tam tersi yapısı gereği bu işi pek beceremezler. Kötülük dediysem de öyle gerçek bir kötülük değil, sadece düşünce yapıları iyi olanlara nazaran biraz daha üstün körü çalışıyor.
Peki siz kendinizi hangi konumda görüyorsunuz?
Göründüğünüz gibi iyi biri misiniz, yoksa saman altından su yürütenlerden misiniz?
Karşımdaki kişiye göre davranırım. Karşımdaki kişi saf ya da iyi biriyse ben de o şekilde olmaya çalışırım ama karşımdaki farklıysa ben de farklı davranırım. O yüzden pek göründüğüm gibi değilimdir.
Tamamen göründüğüm gibiyimdir ama dış görünüş olarak aşırı derece ummadık taş baş yarar her konuda göründüğüm gibi olmam yaşamım sözlerim yaptıklarım yapacaklarımla alaklı...
Göründügüm gibiyim. Sevmedigim kisiye karsi da lafi yapistirmayi severim, az sevdigim kisiyse yinr lafi carparim. Cok sevdiklerime karsi düsünürüm düsüncelerimi nasil gpzel söyleyebilirim diye. Bu son olan cok nadir
Beynimden ve kalbimden ne geciosa dilimdedir. ikiyuzluluk Sahtekarlık arkadan is cevime yalan dolan bunlar olmadığı gibi karşımdaki kişide hissettiğim gördüğüm vakit tekmeyi veririm kim olursa
Açık sözlüyümdür. içten pazarlıklı olmam. neyse direk insanların yüzüne söylerim pat diye. bu nedenle de hep ben kaybederim. patavatsız derler. ama doğruyu söylüyorum yani ve bundan hiç kaçınmam.
Bn kendimi iyi biri olarak goruyorum ama bni taniyanlr iyisin hossunda senin kuyruguna basmasınlar cok fena oluyosun diyolr babam bile gecenlerde boyle dedi insanin babasi boyle dermi😂😂
En İyi Cevaplar