İnsanlar ile uğraşmak...
Gerçekten zor birşeydir...
Peki siz, ne kadar uğraştınız?

Gerçekten zor birşeydir...
Peki siz, ne kadar uğraştınız?


Beni yoran insanları kendi haline bırakıyorum
Cok isim geregi her irobine ayri laf anlat
Cevap
1Cevap
iki kere soyler mevzuya gore ya doverim ya silerim
İnsanlarla ugrasmak zorundayız hepimix maalesef
Ugrasmam. Inceldigi yerden koparirim genelde
kendı halıne bırakıyorum :D
Uğraşmam hic
Uğraşmam
uğraşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar