Erkekler eski defterleri bir türlü kapatamıyor. "Eski sevgili" konusunda kadınlar mı daha çok pişmanlık duyar, erkekler mi?

Avustralya’da yapılan bir araştırma, erkekler sevgililerinden ayrıldıkları için kadınlara kıyasla çok daha fazla pişmanlık duyuyor.535 kişinin katıldığı araştırmaya göre, sevgililerini terk eden erkeklerin yüzde 36’sı hemen sonrasında pişmanlık duyuyor. Erkeklerin yüzde 36’sı bu kararlarından ötürü pişman olduğunu söyledi. Kadınlarda ise bu oran %28 oldu. Siz, sevgilinizden ayrıldığınıza pişman olur musunuz?
Erkekler eski defterleri bir türlü Kapatamıyor. "Eski sevgili" konusunda kadınlar mı daha çok pişmanlık duyar, erkekler mi?

Erkekler eski defterleri bir türlü kapatamıyor. "Eski sevgili" konusunda kadınlar mı daha çok pişmanlık duyar, erkekler mi?
Cevapla