Ben kötü bir insanım ve değişmek istiyorum bana rehber olurmusun?

Nereden başlıyacağımı bilemiyorum ve sizleri yormakta istemiyor ve kısa kesiyorum.
Her ortamda
Her mekanda
Herangi bir kuruluş ya da davette işte veya düğünde okulda..
Dikkat ediyorumda ben arkadaşsız ve yalnız biriyim aileme bile değer vermediğinim farkına vardım
gamsız ve soğukkanlı birisi haline geldim.. ya da hepten öylemiydim?
şuanki durumum yalnızlık ve itici olmam..
Rehberimdeki kişiler ve son gelen mesajlarım kısaca;
Annem
Babam
Ablam
Bilinmeyen numaralar
Bakiye öğrenme
Cepinfo
Cepfatura
Musteri hizmetleri

Gelen mesaj sayısı : 189
6 sı toplu cuma ve kandil mesajları ablamdan
geri kalanı banka internet ve oyun reklamları yapan şirketler.
Ben bu dünyada iz bırakmadan ölmek istemiyorum her ortamda dışlanıyor ve sevilmiyorum arkadaş grupları ya da spor aktivitelerine katıldım çok sevdiğim arkadaşlarımda vardı ama hiçbir zaman birinden ne bir telefon nede bir mesaj aldım nede bir davet.. Söylermisiniz ben ne hata yaptımda böyleyim şimdi sana soruyorum bana rehber olucakmısın yoksa rehberimde olmayan arkadaşlarım gibi sende beni önemsemeden çıkıp gidicekmisin?
Ben kötü bir insanım ve değişmek istiyorum bana rehber olurmusun?
Cevapla