Çok fazla ulaşmak isteyip de ulaşamadığınız bir şey var mı?
Veya ulaştığınızda ne değişti?

Veya ulaştığınızda ne değişti?


Ulaşmak istediğim çoğu yere ulaşamadım, ulaşamıyorum da. O yüzden bir şey ulaşmaya çalışmamak en mantıklısı.
Neden ulaşamadığını sorgulayıp belki bir yol bulabilirsin..
Boyum uzun ya ulaşıyorum her yere
Hukukçu hanım sen çok yanlış anladın :7
BMW 520d
Cevap
2Cevap
Daha yolun başındayım. Ulaşmak istediğim bir çok nokta var 😄😄
Yavaass yaaaaavaas ulaşacaksın yaa. Telaşa gerek yok 😁
Ulaşınca hiçbir kıymeti kalmıyor. İstediğin şey her ne ise, elde ettikten sonra büyü bozuluyor.
Aynen öyle gerçekten
Ulaşmak istediğim yerdeyim. Şimdi tek bir şey kaldı ona da ulaşmak üzereyim 😄
Eğer halen ulaşmak istediğin bir yer varsa ulaşmak istediğin yerde değilsindir bence 😀
Yine de sen bilirsin tabii..
Ona da bugün ulaştim Volkan Bey 😄😄
Şu an oldum ben 😄
Vaaaayyyy neymiş merak ettim 😁
Merak etttt 😄 Hahahhaha söylesem mi acaba 🤔
Cok az bir zaman kaldı ulaşmak istediğim şeye ulaşmama.
Hadi hayırlısı.
Ulaştığımda itici geldi
#KeyifliPaylasimlarVolkikikikii
istediğim şeyler ne yazık ki hiç biri olmuyor
Zamanla olur hocaaam
sanmıyorum ama umarım
Çok çalışıp Tanrı olucaz dedik olamadık...
evet dedik, sahi neden olamadık :(
Torpil yapıp önümüze geçtiler biz de en arkada ne kadar çalışırsak çalışalım kalakaldık...
biraz daha çalışmamız lazım demek ki..
Artık umudum tükendi...
Hayır.
Mutluluk. Bir türlü ulaşamadım kız ayool :D
mutluluk var daha ne olsun
Var hem de çok
Var evet, biri var.
Var.
ulaşmak istediğim yer yok
Yokki
Evet var
İş bulmak :(((
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar