Aynı yaşta ınsanlar sevgılı olabılır mı ? yürür mü boyle bir ilişki??

bu zamana kadar hıc bir yaşıtımla sevgılı olmadım daha dogru ılk sevgılım yasıtımdı ama kucuktuk ve o hıc olgun değildi aramızda gecen her konusmayı anlatrdı arkadaslarına. bu kısıden sonra hıc bı zaman yaşıtlarımla cıkmadım cıkmak ıstemedım anlaşamam dıye olgun olmazlar dıye ama sımdı bırı var yasıtım ama muhabbetımız cok ıyı ınsan yasıtyla sevgılı olup ılerısı gelır mı yani var mıaranızda boyle olan?
Aynı yaşta ınsanlar sevgılı olabılır mı ? yürür mü boyle bir ilişki??
Cevapla