Yaşadığımız hayattan geriye kalan, onlarca şeyden sonra bugün hala bizi biz yapan bir avuç dolusu o şey nedir?


Hayaller gider umudum kalir, sevgili gider sevgimin safliğı kalır, hatirsız gönülsüz kiymet bilmez insanlar gider vefa m kalır, canım yanar merhametim kalır, kişiliğim kalır, karakterim kalir, ben kalır.. bir bakmişsın ömür gider ölüm kalır.. elbet birşey kalır..
Ve anladın, yalnızlık bu dedin
Ve yine ağladın avuçlarına bakarak
Durmadan, yorulmadan ağladın.
Gözyaşların süzüldü yanaklarından avuçlarına
Ve orda büyüdüler
Kocaman bir yalnızlıkla birlikte..
Kasım 2012 de yazdığım bir şiirin son kısmı
Kalemin sağlam ve takdire şayan. 👍
Teşekkür ederim 🌸
Avucumun içinde yarının 'bugün' isimli anahtarı var😆
Cevap
7Cevap
Soyut olarak düşünürsek bişey Yok elimde hayatta hep boşa kürek çekmiş gibi hissediyorum somut olarak düsünürsek biseylere sahibim Yine de
çok şey var ama avucumdan giden tüm kum taneleri içimde bir şekilde birikti ve kendimi kötü hissettiriyor...
Ele avuca gelmez şeyler. O yüzden elimde avucumda hiçbir şey yok. Çizgiler var yol yol. Bir de mandalina kokuyor kolonyadan. o kadar.
Avucumda olan son seyde artik parmaklarimin ucunda gibi hissettiriyo , sanki gidecekmis gibi
Belki bir tutam hayal. Gerçi ona da pek umut bağlamıyorum ya.
Hayallerim diyim geleceğe dair hayallerim geçmişimi düşünmek bana acı veriyor 😢
Ben varım avuçlarımın içinde her zaman başbaşayızdır zaten kendimizle...
Avcumdan onlarca kez su ile sabun kayıp gitti. Şu anda avcumda telefon var. Kayıp gitmese bari.
Tuhaf bir his var, bir de bilgisayarım.
Kimseye bilerek yanlış yapmamışlığımin huzuru🎈🍃;))
Vazgeçemediğim hayaller umutlar olmasa hayallerim den eser kalırmıy dı
Kelebeğin ömrü kısa olur şimdi o kelebek ten eser kalma dı ★
İyi niyetim, sevgim, kin tutmayışım.
Ailem ve sevdiğim...
Kenarında göz yaşı olan bir kadeh
Beynim var hala düşünüp isyan edebiliyorum
Telefonum dan baska bıseyım yok☺️
8 ay , 8 ay sonra ÜGS "-"
pismanliklarla dolu...
Telefon var. d
Çok zekice 😑
ailem sağlığım huzurum arkadaşlarım 😊😊
Anılarım ve çıkardığım dersler
Duam var..
Hayat cizgim...
ailem
Mutluluk
Bir iphone varrr
Merhamettir bence.
Dilimin izi
Koca bir hiç var...
Dövme var 😊
Bir kendim varım.
avucum da maus var.
Telefon
Klitorisim
Yalnızlık
Elde var sıfır
Huzur.
Kocaman bı hiç
kocaman bir hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar