Güncellemeler
+1 yıl
Huhu
Benim de öyle bir arkadaşım vardı ve işin kötü tarafı tek arkadaşım oydu ama bitirdik bence sende arana mesafe koymalısın dost dediğin kötülüğünü değil iyiliğini düşünmeli ve arkanda olmalı o seni dostu olarak görmüyor bellii ki
muhatap olma, "ama en yakınım" diye de cevap verme mesajıma lütfen.
Öyle birşey dememde sürekli yolumdan kaydırıyor gelişip görmemi engelliyor
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar