Sizinde başınıza sürekli bu durum ile karşılaşıyor musunuz yoksa bana mı has 😧


bencil insanlara iyilik yapmayacaksın. anlattığın durum her iyi insanın başına gelebiliyor.
İnsanlar samimiyeti laubalilikle karıştırıyor
Kalitesi o zaman belli oluyor insanların
👍👏👏👏👏
Geliyordu artık buna izin vermiyorum bazen insanlara onların dilinden konuşmak gerek
Ya bunu yapan değer verdiğimiz birisi ise kırılıyorlar
Amacına hizmet etmediğin içindir gerçekten bir kırılma değil yani
Nasıl yapmak istemediğimi belirtebilirim peki çünkü ben ters bişey diyince yine ben üzülüyorum bir çıkış yolu var mıdır bu işin
Mesafe koy ve hayır diyebilmeyi öğren her gulene de koşma
Peki sagolasin deniycem😊
Rica ederim
Bunu hep söylerim. Sanki borçluyuz yapmayınca bir atar.
Üzülen ben oluyorum 😫 yinede
Cevap
2Cevap
Yaratıcı boşuna mi buyuruyor insanoğlu nankör dür diye
Vardı böyle arkadaşlarım, en sonunda hayırdır? benim sizce borcum mu var, demistim.
Cok dogruu soz
evetf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar