Uçak paramparça millet hiçbir fonksiyonu yok.
Eğer bir uçak kazasında tek sağ kalan sen olsaydın ne yapardın?
Uçak paramparça millet hiçbir fonksiyonu yok.
Altıma Sıçardım Napıçam.
Uçak Düştükden Sonra Elbet Birileri Gelecektir. Ama O Zamana Kadar Açlık Ve Susuluğu Gidermek İçin Birşeyler Arardım. Yemek Neysede Su Bulmak Zor Olurdu Böyle Bir Durumda Bİr Poşet Ve Bez Parçası Bulup İşine İşeyip O çişi İçip Sususluğumu Gİdermek Olurdu Tabi Bİr Süreliğine :) Belki Birileri Ölmeden Hızlıca Bulurdu :)
uçağın dolapları çalışıyor mu diye bakardım, yiyecekler bozulmasın
uçakta işime yarar ne varsa alırdım. sonra sinyal göndermeye çalışırdım. illaki uçağın düştüğünü anlayıp aramaya çıkacakları için uçağın içinde yaşamaya çalışırdım
Ohaaa çöle düşürdün bir de bizi. Yürürdüm ıssız çölde bir mecnun misali ne yapayım. hdhaha
Cevap
5Cevap
Küçük prensle karşılaşmak için can atardım.
Gülerdim kendi kendime ölene kadar
Uçakta klima suyu vardır
H1z1 just survive çok oynadım yaparım bir şeyler
psikolojik destek alırdım
Gebirir giderdim 😂
Bende ölürdüm
Etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar