Öncelikle, emek verilecek insanı çok iyi seçmeliyiz... Gelecekte yaşayacağımız sıkıntılar, yani başka bir tabir ile harcanmak, bizim kendi elimizde... Aklımızı kullanarak seveceğimiz insanı seçmeliyiz, sevmek, aşk yaşamak basit birşey değil... Hele ki çocuk oyuncağı hiç değil... Bu sebeple ince eleyip, sık dokumalıyız. Bu yoldaki adımlarımıza çok dikkat etmeliyiz... Bu zamana kadar harcanmadım, ve Allah'ın izniyle böyle bir duruma fırsat vermem... Sevmek, sevilmek eğlence işi değil... "Ya tam açacaksın yüreğini, ya da hiç yeltenmeyeceksin, grisi yoktur aşkın; Ya beyazı ya da siyahı seçeceksin..." Son olarak ta, sevmek isteyenler, sevecek olanlar, aşk yaşayanların bu parçayı dinleyip buna göre sevmelerini rica ediyorum... Gökhan Güney - Candan Sevmeli... 😊
En İyi Cevaplar