Kan içmeyi neden normal bulmuyorsunuz? Birileriyle konuşurken kan içtiğimi söyleyince gidiyor neden anormal buluyorsunuz ki? O kişinin gitmesinde falan değil sorun kanı anormal bulmanız. Kardeşim kanın rengini tadını kokusunu seviyorum neyi anormal
Kanın tadını seviyorum, kan içiyorum neden garip buluyorsunuz?
Yieaaaaa 😭😭😭 Şu telefonundaki gerçek kan fotolarından atsana bana biraz 😈 sana ait olan varsa st ams 😂 internetten bulup aldıklarını atma 😂 bakam me derece kankoliksin 😂
Harbiden bunu neden anormal bukuyosunuz kan içmek anormal değilki biri bir meyveyi veya sebzeyi sevmediği zaman anormal değil de kan içincemi anormal oluyo normal bişey yani ka seven arkadaslarım var gayet normal bukuyorum ben
Parmağını nasıl kanatıyorsun bende parmağıma iğne batırıyorum ama acıdığı için çok bastırmıyorum bu yüzden kan çok çıkmıyor bende kan içmeyi severim bazen krizlerim tutuyor parmakğımı kanatmak için 1 saat harcıyorum o zamanlar ama kalmadığında direk sömürüyorum ve taşı Harika bence 😵😵🤤🤤
Dikkat çekmeyi sevmiyorum bunu isteyerek yapmıyorum diyebilirim bağımlılık gibi bırakamıyorum hani farklı olmak için veya dikkat çekmek için yapmıyorum
En İyi Cevaplar