Kanın tadını seviyorum, kan içiyorum neden garip buluyorsunuz?

Kan içmeyi neden normal bulmuyorsunuz?
Birileriyle konuşurken kan içtiğimi söyleyince gidiyor neden anormal buluyorsunuz ki? O kişinin gitmesinde falan değil sorun kanı anormal bulmanız. Kardeşim kanın rengini tadını kokusunu seviyorum neyi anormal
Kanın tadını seviyorum, kan içiyorum neden garip buluyorsunuz??
Kanın tadını seviyorum, kan içiyorum neden garip buluyorsunuz?
Cevapla