Hangi sebeplerden insanlar kalpsiz davranir? Kalpsiz birine denk geldinizmi?



Kalpsiz diye nitelendirdiğimiz çok insan var çevremde, bunlarda kendinden başkasını düşünmeyen, çıkarları uğruna herşeyi yapabilecekigamsızlık ruhlarına işlemiş insan tipleri malesef.
Zamanında çok acı çekmiş olabilir ama bazılarının sebebi olmuyor. Menfaatleri uğruna her şeyi yapacak kadar acımasızlar.
aynen ve egoist oluyorlar genelde
Kesinlikle egoist oluyorlar. Duygusuz ve merhametsizler.
Ben seni tanımadan önce iyi biriydim.
Mutlu biriydim.
Biriydim işte.
Şimdi hiçim.
Bu kadar anlamsızlığı bana nasıl yükledin?
Tanıyorum ve denk gelmedim maalesef
media.giphy.com/media/Y5Fm3yJsAaBrO/giphy.gif
Bu an şaşırdım zaten nasıl denk gelmedi diye
Cevap
14Cevap
%90 seks ile alakalı oluyor. Kimisi sex'i bedavaya getirmek için kanı bozukluk yapıp seviyor taklidi yapıyor aşkın adını kirletiyor. Kimi'de benimki gibi seviyorum diye onunla yatmadığım için adımı gay'e çıkarıp terk ediyor.
Fazlasıyla ağır şeyler yaşamış ve kırılmış insanlar daha kalpsiz oluyor
Kalpsiz insan nefes alamaz :D
Kalp dediğimiz aslında zihindir, duygulardır. Duygusuz insanlarda var, çoğumuz denk gelmişizdir.
Sevgisizlik... Bir insanı, iyi yapabilecek tek şey 'Sevgi'dir.
Paylaştıkça da çoğaldığı için, yayılarak gider.
Evet mesela karayip korsanlarında ahtapotun kalbini johnny depp çıkardı
Ohoo okadar cok varki sokaklar dolu. illa sevgili olmasi gerekmiyor.
Cok kişiyle beraber olmasi bence..
Kalpsiz insanlarla doluyuz zaten
Tamamen bencillik.
Hemde nasıl ve çok nankör oluyorlar
çıkarlarına sarılmaları
Ben kalpsizim Hamdolsun
Kendim
Herşey menfaat o yüzden
Çok bilmişlikleri
Taşla beslenenler var !!!
bunun diğer adı tecrübe..
Yaşadığı olumsuzluklardan dolayi
İnsanları tanıdıkça
Evet eski sevgilim.
Şeytana uyuyolar
Bencillik tek sebebi
Kızların hepsi
Acıdan güvenmekten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar