Sevgisini itiraf etmekte zorlananlar bana göre lise zamanlarındadır falan sonrasında itiraf etmek sevmekten zor değil. Neden zor olanı başarmışken söylemeyelim ki 😊😊😊
Bu gavur gibi düşünmüyorum. Seven, sevdiğini söyler ama hâl ile ama kâl ile... Mühim olan Miranda Kerr tadında sevilecek bir garı bulabilmek. Gerisi goley iş 😉😃
Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne “O olmazsa yaşayamam.” demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın.
Ya da cennete ait olacaksın. Çok sahiplenmeden, Çok ait olmadan yaşayacaksın. Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın. Ucundan tutarak…
Gercekten seviyoaam ufak bir umudum da olsa cekinmem
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
cekerim diye düsünmüstüm hep cünkü cekingen bir insanim. Ama bir kere cok asik olmustum, ask dilimi cözdü resmen.. haa deydi mi dersen, hayir bana ümüt verirken sevgilisi varmis p*cin
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > "Sevmekten sonra en büyük mutluluk, sevgiyi itiraf etmektir." Sevginizi itiraf etmek konusunda zorluk çekiyor musunuz?
En İyi Cevaplar