



Gene islamı gene türbanlıları kötüleme amacı ya o kızın yaşı 15 var yok sen o çocugu kale mi alıyorsun peki kendini onunla aynı seviye de görüyorsan sende ergen ve küçükmüsün? bu arada gitmişsin en güzel kız nerde var onun resmini koyup ateist diye söylemişsin (YERSEN) ikimizde çok iyi biliyorz bu soruyu asıl sorma amacının ne oldugunu
Ne olacak bu insanlığın hali anlamıyorum. Ateisti müslümanı aşağılar, müslümanı ateisti. Kimse kimseyi sevmiyor.
Hacı Bektaş Veli'nin de dediği gibi : Bir insanın dili, dini, ırkı, cinsiyeti ne olursa olsun iyi insan her zaman iyidir.
Yani demem o ki insanların inançlarından bizene insanlığına bakmamız gerekiyor.
Yine +1.
Kapalı insanları fazla ciddiye almıyorum araştırıp ateist olmadıkları için ama saygım vardır
O daha çocuk diyorum susuyorum. Aslında söylenecek çok şey var.
Cevap
16Cevap
Sims'te rastgele karakter oluştursam bundan daha güzel olurdu :/
gün gelecek, din' inde bir insanlar üzerinde kontrol mekanizması olan şey olduğunu anlayacağız :)
çıldırdım tnznxnxbcbznfnencns. jdfn:D bence onun beyin fonksiyonlari iptal😂 sakat galiba yazik
tipe bak allahini seversen , rastgele olsa daha guzel olur
Ahahah
Neden tesettür değilde türbanlı sanki farklı bir ırk gibi yazıyorsun kapalı olduğu dine son derece bağlı olduğunu mu gösterir o kendisine kalmiş ne yazarsa yazar kendi düsünceleri sonuçta
O türbanı karalamak isteyen bir ateist türbanlı kız değil
aptallıkla dinlerin alakasız olduğunu düşünüyorum
Vay be büyük konuşmuş kapalı ablamız :)
Özgüvene hayran kaldım
Kafası güzel. Beyin var akıl yok misali
Nefes alması hata o kızın
İmam hatipler kapatılsın
Bu kızın ateist olduğuna emin misin
Türk kızlarının egosu derim biter
Turk kizidir uste hhepsu ole mk
canım
kendini bilmiyor
Sacmalamis.
Sadece gülüyorum
egolu be takma
Komedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar