189 cm boylu erkek arkadaşınız olması ister miydiniz?

Evet bu benim boyumun ölçüsü. Pek yakışıklı sayılmam. Bana daha çok karizmatiksin diyorlar. Hiç sevgilim olmadı. Ben kız arkadaşımın boyuna pek takmam. Kızlar sanırım boy konusunu sorun edebiliyor. Erkeğinizin boyunun 189 cm olması sizin için bir sorun yaratır mı?
189 cm boylu erkek arkadaşınız olması ister miydiniz?
Cevapla