Şişmanım diye kimse beni sevmiyor :D sizi niye sevmiyorlar?

şişmanım adam gibi işim yok adam gibi bir yerden mezun olmadım haa bide yakın karbonmonoksitle haytıma son vermeyi düşünüyorum :) boyumda kısa...
157 boyunda 68 kiloyum geçmişte 91 kiloydum... ideal kilom 43-44 falan ama vücudumda çoktan sarkmalar oldu mahvettim vucudumu ayrıca artık ne kadar çabalarsam çabalıyım veremiyorum kilo falan. sırf bu yüzden kimler bıraktı beni bir bilseniz ya da ne laflar işittim bilseniz... insanların ne kadar şekilci olabiliceğini görünce sevgiye alan inancımda kalmadı.
Şişmanım diye kimse beni sevmiyor :D sizi niye sevmiyorlar?
Cevapla