gariptir ki genelde dalga geçilen şey kötü bir şey olmuyor, olamıyor. çünkü dalga geçen kişi kendini daha üstün hissetmek için, egocuğunu biraz daha büyütebilmek için başkalarının kusurlarını söylüyor. pek yüz vermemek lazım. 'ama ben böyle çok mutluyum' deyin nasıl şaşırıyorlar. üzülmediğini görünce başarısız hissediyor bir de ya gnşsfgnsşjgrndsjşgnb
Fiziksel özelliklerle dalga geçen kişi kendisinin ne kadar aciz ve kalitesiz olduğunu gösterir bu yüzden onun çok basit biri oldupunu düşünürüm ve lafımı koyar giderim (bi kız arkadaşımı bir erkeğe karşı bu şekilde tepkimi gösterdim apışıp kaldı sonra arkadaşımla kınuşmuş ve hala arkadaşlar
Umrumda olmaz , her insan herkese güzel ya da iyi görünecek şeklinde bir kural yok , Örnek ; bir insanı görüntümle etkileyemiyorsam zekam ile bunu yapmanın yollarını ararım zekanın seviyesi herşeyi mümkün kılabilir
Çok şükür hiç başıma gelmedi ama yakınımda yaşayanlarin neler hissettiğine çok kez şahit oldum. Bu yüzden çocuğuma vereceğim ilk terbiye kesinlikle bu olacak
Oluyor bakışlardan bile anlıyorum hoşuma da gidiyor özellikle kadınlar tarafından kıskanılmak ağızlarının gözlerinin yerleri değişiyor bir an beni gördüklerinde gülüyorum kendime olan güvenim ve farkındalığım artıyor :)
Fiziksel özelliklerle dalga geçilmesi kırıcı olabiliyor. Ben Kırılmam açıkçası. Dalga geçilen tek özelliklerim gülerken çıkardığım kediden hallice sesler ve boyum. Onlarla zaten ben de dalga geçiyorum o yüzden sorun olmuyor ama normalde incitici şeyler başkası için. Heleki takıntı haline getirilen bişeyse.
Becerebildigi tek şey güzel olmak olan insanlarin ağzına laf mı vereceğim bir de? Şuana kadar böyle bir şey yasamadim, kimseye yasatmadim da. Guzellik, fiziki özellikler.. bunlar insanın kendi isteği ile olan bir şey değil Sanatkarın sanati. Ama maalesef bazı insan kiliklilar kafalarında beyin yerine bağırsak taşıdıkları için... Sırf bazı özellikleri onlara uyuyor diye insanlara kötü davranıyor. Mide bulandırıcı yaratıklar 😷😷 ay sinirlendim🙄
Neyimle dalga geçebilirler... Kulak veya boyumla sanırım. Kulaklarım azıcık kepçe boyum 173. İkisinden de memnunum derim. Başka bir özelliğimle dalga geçiyorlarsa kötü niyet vardır çünkü dalga geçilecek bir tarafı yok.
Allahın bana verdiği yüz ne güzel yüz Hamdolsun bundan başka birşey istemezdim. Bak seni yüzün ne kadar güzel ama sen o yüzü kirletmişsin derdim. benimle dalga geçecek diye cahil insanlara birşey anlatmak anlamsız olurdu. Aklı varsa biraz irdeler.
Kendimi ne kadar seversem seveyim üzülürüm tabiki kibsadece kendi adıma değil dalga geçen için de üzülürüm Yaradılışa inkara gider gibi varlığımı veya fiziksel görünümümu alay konusu etmiş olmasından dolayi
Çok geçtiler ama umursamadım çünkü benim elimde olan şeyler değildi çok rahatsız olduğun bir yerin varsa estetik ameliyat olabilirsin ama ben kendime daha güzel dertler buldum bunları pek dert edinmedim kendime.
Yakınlarımdan biri olursa (kızkardeşim her gün cüce diyor) sorun yok ama saçma salak bir insansa yine üzülmem kırılmam sadece cevabını veririm ve sinirlenirim
benimle değil de başka bir insanın herhangi bir kusuru ile dalga geçildiğine şahit olursam o kişinin kalbini kırmak için elimden gelen tüm çabayı gösteririm ve biraz onuru varsa kalbinin kırılması gerekir.
Bir insanın, kendi tercihi olmayan fizîkî kusurlarını alay konusu yapan kişi, en hafif tabirle geri zekâlıdır. Zekâ problemi olan birini muhatap almam.
Günlerim sana geçen gün ks den biri sen neden erkeğe benziyorsun diye mesaj atti dedim ne yapim Allah öyle yaratmis 😂😂😂😂
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bütün hayatım dış görünüşümle dalga geçenlerle geçti. eskiden hiç cevap vermezdim. olgunlaştıkça kendimle de dalga geçmeyi öğrendim. kendimi geliştirdim kendime güvenim arttıkça da başkalarının dediklerinin önemi kalmadı. hayatta gerçekten çok az insanın sözü insanı yaralamalı bence. herkes konuşuyor çünkü. önemli olan kimin konuştuğu
Bu duruma hiç düşmedim lakin böyle bir durumda olmamın temel sebebi öz güven eksikliği ve pasif kalmaktan kaynaklanıyor. Yanisi biraz psikolojik bir durum. Ama buna asla müsaade etmezdim diyebilirim
Bununla ilgili bir sorun yaşıyorum zaten. Kilo alamama problemim olduğu için her gördüğünde sen zayıflamışsın diyenlere bunu söylemene gerek yok, ayrıca bunu söylerken beni geriyorsun diyorum.
Insanların dediklerine kulak asmamayı onların dedikleriyle yaşamayı birakali çok oldu. Açıkçası umursamam. Onların ne dedikleri onlara onlar dediğim sürece UMURUMDA DEĞIL ✌
Demek ki karakterim ve davranisim o kadar saglam ki beni anca Allahin yarattigi suretimle vurmaya calisiyor. Bu yapilan yanlis bana degil, beni böyle yaratana olur.
Çocukluğumda hep ezerlerdi beni , dalga geçilen kişiydim ama son 5 yıldır kimse dalga geçmedi aksine yeni tanıştığım insanlar tarafından beğenilerini duyuyorum.
fziksel özelliklerle dalga gecen insan aptl olandır neden fzıgı ile dalga geceyim ki dersini veririm gecenlere
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Dalga gecildi. k Unideyken gecen sene cok kiyafet alamadigim icin dalga gecildi. tipim iyi. bana yeni aldigim ceketi kastederek bunu da tüm sene giyer kesin dedi kizin biri yanindakine. ve 2 3 gun üzülüp agladim.
Eğer kız ise kavga çıkartırım erkekse düzgün üslupla laf ederim ama ben zaten sevdiğim kişiden fiziksel özelliklerime laf yemişim onların dediklerinden banand
@justunicorn ben kiz arkadasima sahip ciktim çok gezdirdim nereye isterse hemde. Kardeşlerine harçlık verdim gezdirdim. Hatta kiz kardeşine doğum günü partisi bile yaptım. Bıraktı beni 9 ay önce ama 2 ay önce kankasina aratti özlemiş seni dedi. Numaramı o vermiş. Neyse boyu 1.45,1.50 felan sence benim gibi sahip çıkanı bulabilir mi?
@justunicorn ya hep topuklu giyerdi çok itici oluyordu yolda paytak paytak yürürdü. Bulabilir mi sence? Bulsaydı hakaret edip gidip dönmek istemezdi sanırım
En İyi Cevaplar