alışveriş mi?sevdiğin insan mı?:DDDDDDDDDDDD
'Ben mi yoksa futbol mu' diyen kız arkadaşınıza cevabınız?
alışveriş mi?sevdiğin insan mı?:DDDDDDDDDDDD
dürüstçe cevabım :))) uzun zamandır seni futbolla aldatıyorum hayatım onun için özür dilerim :)) yahu bu soru ne kadar saçma bir soru ya. Bu soruyu neden sorarlar anlamış değilim. Sanki futbol benim sevgilim :)) ama herkes değil tabiki 10 da 1'i 2'si böyle bir saçma soru sormuştur :))
Futbol veya başka bişey ilişkide çok büyük bi sorun çıkarmıyorsa benim özel zevklerime saygı duymalı.ben de onunkilere duyarım eğer duyulmuyorsa zaten o kişinin kişiliğinde sorun olma ihtimali yüksek
benim için çok kolay bir soruydu alışverişi sevmem sevdiğim insan derdim ama içimden :))))
ama bunu söyleyen kız/erkek anca pohpohlanmak istiyordur ben totosunu indirirdim.
oha lan bu çok zor :D sakin olup sessiz bir ortamda düşünmeliyim ... evet düşündüm alışveriş
Cevap
9Cevap
sana secenek sunan senin hoslandigin seyleri yapmana tahammulu olmayan kendine guveni olmayan bu kizdan acilen kacccc derim:)))
Bu da tutmadı. Alışveriş kadar sevemediğim bi olay yok sanırım.
:DDDDDDDDDDD
nası yaa(dumur oldum))))))))))
bilemiorum :D heyecan yaptım ama topu tercih ederdim .d.d.
:DDDDDDDDDDDD
bende futbolu çok seviyorum ilerde en büyük zevkim eşimle maç izlemek olacak aynı takımıda tutmazsak harika bi kapışma olur
Böylesine tahriki ağır çileden çıkarıcı soruya elbetteki Futbol denir.10 kere futbol lan.değil futbol benmi şu tencerede duran ıspanakmı desen pişmemiş ıspanak lan derdim şahsen bizzaatihi
bu soruyu soruyorsam iki tahtam eksillmiş ya da yaşım 15' gerilemiş demektir. Gerçi o yaşlarda bend efutbol oynuyordum ya neyse :D
Böyle bir soru sorabilmem için beynimin yanmış olması lazım.
Sevgilin mi futbol mu cevap futbol
Alışverişide sevmem zatii ...
İlişkimi asla öyle bir soru soracağı noktaya getirecek kadar saçma yürütmem ben.
Sende kendine hiç şans tanımıyorsun derim :) (Böyle bir soruyu sorması zaten benim sevgili seçimimde bir hata yaptığımı gösterir)
böyle sacma bir soru soran kisiye ''tabiiki futbol'' denilmeli.
ben mi ?yoksa alışveriş mi?:DDDDD
vişne votka 300-500?
kop kop :D redbull vodka?
Kendini futbolla karşılaştırıyorsa bırak futbol olsun o ne ya
kalk halısahaya gidiyoruz derim vazgeçmem ikisinden de
bu soruyu sorarsam sevdiceğim beni çekinmeden vurabilir. bak açık konuşuyorum.
Ho ho ho.. Yandı gülüm keten helva :D
Futbol deri.Bana salakça sorularla gelmemeliydi.
ben öyle bir erkekle çıkmam zati :))
hangi dağa çıkıyon?
everest
bana oyle tercıh yaptırırsa ınadına futbol derım
toppppppppppppppppppp derim futbolll:)))
Bir oyun ile bir insanı benzeştirmen bile üzücü.
Kıza ya da futbolcuya bağlı.
tabiki sevdiğim insan :)
beraber izlesek olmaz mı?
Sevdiğim yok :( Nerde benim çikolatam?
oturur beraber seyrederiz maçı yaa nolecek
kesınlıkle erkekler ıcın futbol
sevdiğim insannnn
futbol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar