Hayır anlamıyorum bu babet çorap düşmanlarına acayip ayar olmaya başladım ara ara paylaşım görüyorum yok babet corap giyen erkek bacımızdır diyen kızlar ulan tangamı giydik südyenmi taktık alt tarafı bir çorap ozaman sende benım bladerımsın 1 hafta bıyıklarını almada göreyim topsakallı halini örnek vercek olursak şu ayakkabı normal çorap ile giyilirmi? giyilmez saçma olur corabın gözükmesi ayrıca babet hem rahat hem ayaklar rahat nefes alıyor terlemesini felan engelliyor. Nolmuşş yani giyiyorsak kezban kafa :D çok sinir oldum lkasşd
Erkeklerin Babet çorap giymesine neden bukadar takıksınız?
1. erkeğin bileği gözükmesi çirkin bir görüntü. bilekte kısa corap giyebilirsiniz.2 o ayakkabıyı çıkarmak durumunda kalsanız görüntü igrenc ötesi. takıksınz diyosun demekki cirkin görünüyo demekki var bir bildiğimiz. başına silah dayayn yok giy giyeceksen bizene.
Neden bir erkegin bilegi cirkin goruntu yaratiyormus? Bence asil cirkin görüntü sizin o göbekleriniz sen git baklava corabi yiyenlerle takıl ozaman ben sadece etrafimda senin gibi bos konusanlari ezmeye devam edicem bunu dile getirdim engel yedn kezbancim hoşçakal
ya gerçekten mizahına yapılan paylaşımdır ya da mizahına yapılan paylaşımı ciddiye alıp kopyalayan dikkat çekmeye çalışan embesildir yoksa laf atılacak bir şeyi yok baklavalı çorap görmek istediklerini sanmıyorum giyin babet çorabı delikanlı gibi.
Boşversene ya bir ara öyle düşünüyodum otobüste babet giymiş bir erkek gördüm; ' ne kadar itici! Kesin kendini bir halt zanneden züppe birisi ' Diye geçirdim içimden. Sonra önüme oturdu telefonunu açtı yol boyu Kuran-ı Kerim okudu sonra dedim ki kendi kendime asıl itici benmişim. Dış görünüşe kesinlikle önem verilmemeli bunu o zaman anlamıştım zengin fakir ayır etmem ama önyargılarım vardı. Sadece söylemek istedim okuduğun için teşekkürler
Ya orası öyle tabi maalesef ön yargılıyız ancak babet aayakkabıyı ben hoş bulmuyorum kendım gıymem ama gıyenede laf etmem sadece coraptan bahsediyorum babet corap ben tesekkur ederım.
En İyi Cevaplar