Bazı insanları kendimden üstün görüyorum bu durumdan nasıl kurtulurum?

Egosu çok olan insanlarla konuşmaya çekiniyorum mesela sanki eziceklermis gibi geliyo birazda sessiz bir yapım var onlarda benim gibi insan seklinde düşünemiyorum nedense. Havalı görünen insanlar vs. bisey sormam gerektiginde hep çekinerek soruyorum ama çevremdeki diğer insanlar herkesi kendi gibi görüyo her düşüncesini cekinmeden aktarıyolar imreniyorum. Nasıl bu düsüncelerimden vazgeçebilirim. Böyle oldukca insanlar bana her istediklerini yaptırabileceklerini sanıyolar sessiz göründügüm icin
Bazı insanları kendimden üstün görüyorum bu durumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla