kişi sevdiğine Allaha emanet ol derse onu bir kere daha görmeden ölmezmiş. :)

siz Allaha emanet edermisiniz? :)
bende alışkanlık oldu. :)

siz Allaha emanet edermisiniz? :)
bende alışkanlık oldu. :)

Kişi sevdiğine Allah'a emanet ol derse onu bir kere daha görmeden ölmezmiş.
Ben de bunu yazacaktım detay da da yazıyormuş. Ben de alışkanlık olmadı ama çok değerli bir insan ise yazarım kendiliğimden. Karşımdaki yazarsa karşılık verme olarak da yazarım tabi kii.
Evet en sevdiğim veda sözüdür ❤. Çünkü çok güzel bir temennidir, duadır..
Mutlu ederek ve mutlu olarak..
Söyleyene de, söylenene de huzur bırakarak...
"Allah'a emanet ol" dersin üzülerek..
Çünkü br veda sözcüğüdür..
Hoşçakal gibi, işte gidiyorum,
Giden de gönderen de buruk..
"Allah'a emanet ol" dersin..
Çünkü dediğin kişiye değer verirsin..
Ve sen değer verdiğin için kişinin,
Yaradan'a emanet olmasını istersin..
İşte bu yüzden, Allah'a emanet olun derim..
Peygamberimiz sav:
"Vedalaşırken, birbirinizden ayrılırken, 'Seni, emanetleri zayi etmeyen Allah’a emanet ediyorum' deyin."
Senin gibi bir takipçim olması benim için çok güzel birşey.
Çok teşekkür ederim bee yine döktürdün ellerine sağlık :)
teşekkür ederim. :)
kesinlikle.. allah emanetleri en güzel koruyandir❤
güzel yorumdu
bazen farkında bıle olmadan soylüyorum
Cevap
1Cevap
Bunu bildiğim için diyorum evet. Her gece Allaha emanet ederim sevdiklerimi.
ne güzel :)
Evet bunu duyduğumdan beri tekrar görmek istediğim herkese söylüyorum 😊
ne kadar güzel bir anlamı var değil mi? :)
Aynen öyle en güvenilire emanet ediyoruz. :)
bende alışkanlık olmuş. Arkadaşlarım ya da tanıdıklarım. Hadi Allaha emanet olun derim :))
yolun açık olsun demeyi çok seviyorum, hem veda ediyor hem de tam koparmıyor.
oda iyiymiş :))
evet bana kimse demesin ama üzülüyorum :D
kendine iyi bak beni düşünme su akar yatağını bulur diyorum 😄
sen çılgınsın tuğba :D
hahah teşekkürler 😌😄
bendemi bu moda girsem :D
bir ismi mi varmış o modun 😄 nasıl giriliyor biliyorsan gir😄
Kişi sevdiğini Allah a emanet ederse. Onu bir kez daha görmeden ölmezmiş.
detayda yazdım zaten :) evet
yok estagfurullah :)) teşekkür etim
Derim😀😀😀şimdi daha çok derim
Allah'a emanet ol 😂😂
sende allaha emanet ol :))
Ahahah😂😂
sözümü gerimi alsam senle karşılaşırsam ömrüm kısalır gibi geliyor :D
😜😜😜don lastik gibiyim çek sundur çek sundur 😂😂ömrün uzar 😂😂
sus kız karşılık verme ! :D
Ahahah😂😂😀.
Derim. Her gun ise giderken esime de derim. Cocuklarim okula giderken cocuklarima da.
teşekkürler görüşünüz için. Ne güzel bir davranış. Allah sizlere bağışlasın cocuklarınızı :)
Amin hepimizinkini
Ben abim ya da babam genellikle dışarı çıktığında hep derim
ne güzelll :))
sevdiğimi hep Allah'a emanet ederim
harika ! :) teşekkürler..
Bende bunu baya küçükken duymuştum o zaman dan beri bende de alışkanlık oldu.
ne güzel bir alışkanlık :)
Polifonik Agnostik Stajyerim...
ne diyon kanka ya :D
O söze binaen bende diyorum , re tevafuk :)
ne demek istediğini anlamadım? :D
O söze inandığımdan aynı niyetle ben de diyorum demek istedim.
*Ne tevafuk
anladım teşekkürler :)
genelde hoşçakal derm
oda iyiymiş :))
Bende derim :D... vedalardan nefret ederim..
kim severki vedaları
Derim veya gecenin en güzeline emanetsin derim ikisinide kullanırım 😊
çok severim Allaha emanet ol demeyi :) ve duymayı
bende :))
Evet derim ama anlamını bilmiyordum, teşekkürler.
Öğrenmiş oldun. Rica ederim :)
kendine iyi bak diyordum artık Allaha emanet derim
Evet
teşekkürler
Anlamı ne kadar hoşmuş
aynen öyle :)
Arada diyorum
oda iyi :))
Allaha havale ederim
teşekkürler :))
ben genelde Allaha havale ediyorum 😂
Evet
Bazen
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?