Gay olduğumdan şüphe ediyorum Gay olmadığım halde yardım edecek varmı?

başlıktata yazdığı gibi artık çıldırıcam herşeye inancımı kaybettik bıktım yoruldum hayattan gay olmadığımı bile bile sürekli kendi kendime gay olmadığımı açıklıyorum kendi kendime konuşuyorum yani sürekli gay olmadığımı kanıtlamaya çalışıyorum birtürlü kurtulamadım hayatım kendi kendine konuşmakla açıklamakla kanıtlamakla geçiyor ve cidden gay olmadığımı biliyorum hiçbizaman eşcinsellik yapmıyorum eşcinselce hayaller kurmuyorum eşcinselce şeyler bırak yapmayı görmek daha istemiyorum böyle eşcinselce hislerim falan da yok birisi yardım etsin yoksa çıldırıcam.
Güncellemeler
+1 yıl
ben eskinen çok aşırı bir homofobiktim zamanla bende ya gay olursam ben gaysam gibi bir korku oluştu ve ilginçtirki ben kendini gayet tanıyan birisiyim yani demek istediğim sen daha kendini tanımıyosun diyenler var ama ben herzaman mükemmel takıntılı oldum bundan geçmiş olsa gerek sürekli "bende 1gram eşcinsellik olamaz" gibi düşündüm ki yokta ama çok dert ettiğim için takıntı alışkanlık oldu
Güncellemeler
+1 yıl
yani alışkanlık derken bu sefer de gaylığı unutamıyorum sürekli aklımda unut unut unut ama olmuyor işte sürekli bişeylerde gaylık aramaya başlıyorum sürekli bu neden böyle neden böyle yaptı gaymı? falan gibi bir alışkanlık oldu ve biliyorsunuz alışkanlıklardan kurtulmak zor ayrıca size söylemedim ama bu 1 yıldır böyle düşünün çektiğim çileyi eziyeti yeri geldi dindar olmama rağmen resmen Allahıma küfür edecek kadar çıldırdım kendine bile zarar verdim böyle olursa galiba gay olucam mecburiyetten
Gay olduğumdan şüphe ediyorum Gay olmadığım halde yardım edecek varmı?
Cevapla