#BilimKöşesi
Bir kadının susması ile bir erkeğin susması arasında fark var mıdır nedir?
#BilimKöşesi
anladığım kadarıyla erkek sustuğunda kalp kırmamak için susuyor. şimdi ben bir susayım da sonra gönlünü alırım diye hesaplıyor demek ki. kadın da susunca ya merak etsin sorsun diye susuyor ya da " aman konuşsam ne fark edecek, bitse de gitsek" diye susuyor.
Aslında yoktur.
Bazı şeylerin cinsiyetlere yüklenmesi ayrılması hoş olmuyor.
Susmak susmaktır.
Söz gümüş ise sükut altındır.
Necip Fazıl'a soruyorlar:
"Bir kadının zekasını nasıl anlarsın?"
-Konuşmasından..
"Ya hiç konuşmuyorsa?"
- O kadar zekisine rastlamadım..
#Vesselam
Bir adam susuyorsa, umudu olduğu içindir. Bir kadın susmuşsa umutsuzluğundan, onun için herşey bitmiştir.
Cevap
34Cevap
Erkekler konuşmaktan çok hoşlanmazlar sanırım. Sadece ortada çözülmesi gereken bir sorun varsa onu çözmek için konuşurlar. Onun dışında susarlar. Erkeğin susmasında bir sakınca yok. Ama kadınlar konuşup paylaşarak kendilerini anlaşılmış ve değer verilmiş hissederler. O yüzden eğer kadın konuşmuyor susuyorsa, paylaşmak istemiyorsa paylaşacak birşeyi kalmadığı içindir, hatta belki kadın ilişkiyi kafasında bitirmiştir, ayrılmak için uygun zamanı bekliyordur. Kadınlar sessizce gider..
Kişilik analizlerini cinsiyete göre yapmak ne kadar doğrudur bilemiyorum... İnsanların karakterleri, susmalarını gerektiren konular ve bunun için nedenleri çok çeşitli olabilir.
Tabii ki zaten normalde erkekler pek konuşmaz. Sustuklarında da dikkat çekmez. Ama kadınlar susmadığı için sustuklarında da bir sorun kesinlikle vardır denilir.
Ben kendi açımdan şu şekilde söyledim ben susarsam Lal olurum topragim bile konuşmaz. Buyuk konuşmamak gerek ama oyle
Kadın trip atar susar, kızar susar ama erkek kolay kolay susmaz. Susuyorsa da ciddi bir şey var demektir.
Kadın susuyorsa su vereceksin toparlar erkek susuyorsa kaç çok tehlikeli
erkeginkini bilmemde kadinin susmasindan korkulur..
erkek susarsa kadın konuşur , kadın susarsa dünya konuşur :)
@perseid78 öyle çünkü :)
Erkek susuyorsa düşünüyordur, kadın susuyorsa düşünülmesini istiyordur.
Erkek susmaya ihtiyaç duyar. Konuşmak kadar... Kadın susuyorsa muhtemelen mecburiyet halindedir.
susan kadın için her şey bitmiştir annemden biliyorum
fark yok hangi taraf susarsa ilişki zedelenir. hangi taraf çabalamazsa ilişki uçuruma gider.
Kadın kırıldığı için erkek uğraşmak istemediği için susar.
Erkekler zaten doğası gereği fazla konuşmaz o yüzden fazla bişey ifade etmez ama kadınlar konuşkandır o yüzden kesinlikle aynı olamaz
erkek susarsa bitmiştir. kadın susarsa her şey yeni başlıyordur.
Kadin sustuysa kacacak yer ara, erkegin susmasiylaki fark burda iste
kadın kırılınca susar adam kadının sakinlesmesini beklediği için susar !
Kadın susmasi onun bir intikam alacağına işarettir bir kadın susuyorsa bu bir tehlike var demektir
Kadın susuyorsa biktigindan erkek susuyorsa haksızlığındandir genelde 😂
tabikide vardır bir kadının susması imkansızdır erkeğin susma ihtimali vardır
Kadın susarsa dayanamaz illa konuşur lakin erkek susarsa bir daha konuşmaz
oooo kadin sustumu varya yandin kesin bir bok yedim diye düşünürsün.
fazla fark yoktur genelde kırıldıklarında susarlar kadılarda erkeklerde
var kadın susarsa biter erkek zaten hep suskun konuşmayı sevmez
Onu bilmem ben susarsam kırılmışımdır susan kadın da görmedim:)
Kadını madını bilmm de ben susarsam kaybedilmek üzereyimdir
Kadının susmasi tehlike fırtına öncesi sessizlik bacaklarım uyustu aklıma gelince
Kadın susarsa ilişki yürür erkek susarsa ilişki biter
Kadın susarsa deprem gibidir erkek susarsa kesin bir halt yemiştir. d
tabikidr vardır kadın susuyorsa durum daha mühim dir diye düşünüyorum
Kadın susuyorsa tehlike erkek susuyorsa bir halt yemiştir
kadın erkeği konuşturmuyor zaten ama kadın susarsa oradan yavaşça uzaklaşın sıkıntı büyük.. :D
Kadin susuyorsa ölmüş olabilir, bir kontrol edin
:D :D
Uçurumlar vardır. Konuşmayan kadın sıkıntı.
kadın susarsa olay büyük.
herkesi bilmemde ben susarsam bir daha konuşmam
Vardr tabikide bir kadının susmasI felaket😊
Kadının susması bambaşka olur..
Belki de iki tarafta yorulmuştur artık konuşmaktan
yoktur. ikiside susuyor.
Kadının susması çok tehlikeli.
kadın sussada gözleri konuşur yani asla susmaz :)
susuyor isem bitmiştir
kadın susmaz ki hocam niye sordun bu soeuyu
Kadın susuyorsa koşarak uzaklaş
Fark vardır, kadın susuyorsa bir şeyler bitmiştir
Yok kadininda erkeginde o... vr
Kadın susmuşsa her şey bitmiştir.
Oldukça bunu senden iyi kimse bilmez
Kadının susması çok tehlikeli
korkan kadından korkacaksın
Kadın susarsa biter
Yok bence
Susarlar öyle işte.
Çok var
Vardır
çok fark var
Kim kusacak
Aşırı derecede
Yokturdur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar