Ben katılıyorum. Ben bir erkeğe küçük burun yakıştırmıyorum. Ne o kadın burnu gibi minnacık. Tabii büyük demişsek, meşe ağacı büyüklüğünü kastetmiyorum. Yüze uyumlu bir büyük burun-sırıtmayan-kabulümdür. Peki ya sen ne düşünüyorsun bu konuda? Kızlar/erkekler burna çok takıntılı mı?
Erkek burnu dediğin büyük olur, görüşüne katılıyor musun?
En İyi Cevaplar