Güncellemeler
+1 yıl
Evet galiba çalmam gerek. Tesekkürler 🙄
Benimde başıma gelmişti benim benim diye tabikide aldım geri karışmaması için gülücük çıkartması yapıştırdım 😄
al de tepe tepe kulln de yenisini al kanka benim şarj aletimde kalp yapışrtması var sırf bu olay için :)
Şarj aleti kaç para ki kardeş
Calarsan anlar yani illaki
Cevap
3Cevap
Keşke boynuna taksaydın
Biz ilkokulda silgiyi takardık mesela :(
inatlas dov onu patlat azina
Ondan gizli alman lazım
o uyurken çal
Yapp
Sende Yap çocuğum😂
Cal😂
Yakalım mı beraber
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar