Varsa biri bana dersini verebilir mi çok sağ olun tşkk iyi günler 🤚🏿

Hani romantik olmamak ayrı, ama odunum bir de ben o daha kötü 😄


Her halinden anlayan insanları kendimi koyveremiyorum. Biraz çekişmeli olduğunda beni çekiyor.
Romantik kadın gördüm, erkeğini memnun etmek için yapanlar az, ama kızlara hava atmak için yapan fazla. Ve sahte olanlarda var.
Doğuştan değil, düşünce farklılığı. Toplumsal eğitim ve istekleri.
Odunum ben diyenler genelde çok duygusal oluyor :D
Sevebileceğin biri çıksa karşına kendini şaşırırsın
He duygusalım o ayrı da bu odun olduğum gerçeğini değiştirmiyor :/
Hıhım onu gördüm amiiiiin niraları atarken yazıya dökmeyi unutmuşum😄
Ben romantik biri degildim hiç
Taa ki karsima biri cikana denk
Hep mutlu olması icin icimden gecenleri dokmeye başladım
Yani karşında ki kisiye de bagli biraz bu
romantizm ders ile ögrenilecek birsey degildir bence
ya icinden geliyordur ya da gelmiyordur
zoraki olacak bisey degil
Cevap
29Cevap
Ben de odunum valla ama bazen odunluk romantik gelebiliyor insanlara 😀 Bizi de böyle sevsinler napak😂
Senin neren odun ya ajsjs
Yo değilsin 😄
Evet bende biraz öyleyim odunum yani ama şöyle ki akisa bırak gerçekten sevdiğin birine içinden geliyor zaten iltifat ya da romantizm 😄
Biraz ders alabilir, çok kaba ve odun bir insansa zaten onu hiçbir şey de kurtarmaz :D
Karşıdan ne bekliyorsan sende yapacaksın kural bu odun seviyorsan sknti yok
En iyisi biz romantik oldukta ne oldu? hep hüsran hep hüsran.
Odunu nasil yontarlar marangozlar? Demekki herseyin cozumu var sozum meclisten disari😂
Ben romantiğim Allah'tan ileride evlenince sorun çekmem 😂😂
Bir ilham gelir sonra romantik olursun böyle değişik :d
Karakterle ilgili. Ogretsen de odun odundur. Yani ben.
bence romantizm amaca giden yolda bir oyun (mecazen ayak), maskedir. lambur lumbur olmadıya getirmektir.
duygusal bır ınsan daha romantık olur mantıkcı bır ınsan daha az
doğuştan gelmez. tamamen insan ile alakalı ve de yetiştirilme ile
Bende değilim aman ben doğal olunca daha sevimli oluyorum sjsj
şabanın bir filmi vardı aklıma gelmedi ayıyı bile romantik ediyorlar
Sosyete şaban filmin ismi
Kolay kolay ya, öğrenirsin.
Kişilik ve huy meselesi 😂
İç güdüsel birşey o 😀😀😀
ya olursun ya olmazsın...
ortası yok..
romantik olacağım diye olamazsın onu biliyorum.
Tamamen dogustan ruh haliyle alakali birsey
Bende odunum tertemiz :)
yetişme tarzı bence 😄
romantik olunmaz romantik doğulur
insanın içinde olacak bence
Hem doğuştan gelir hemde kişilikle ilgili
Ne dersin
doğuştan gelir.
Icsel bisi bu ya
sevince gelir
Doğuştan maalesef 😂
İçinden gelmeli
Doğuştan kjjbnfhb
Doğuştan gelir ;)
Asla doğuştan gelmez
geçmiş olsun
Çalıştırırız
ogrenilir
İsterse olur bence
aileden gelir
doğuştan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar