Ben Müslümanım bir erkeğim. İffetini kaybetmiş bir kadınla evlenmem doğru mu?

Ben bakirim. Kıskancım, gelenekçiyim. Yani bir kadınla görusuyorum. Kendisinin gece hayatı olmuş. Birtakım şeyler yaşamış. Bu beni çok bozdu, üzdü. Soğudum. İlişiğimi kesmem doğru olur değil mi?
Ben Müslümanım bir erkeğim. İffetini kaybetmiş bir kadınla evlenmem doğru mu?
Cevapla