Şahsen ben 1920'lere gidip çok başarılı bir şirket kurardım adidas falan. Sonra günümüze dönüp kendi torunum olarak şirketi yönetirdim. Nasıl fikir? 😂😂
arkadaş zamanda yolculuk yapma şansın var bırak adidası şirket kurmayı ne kadar maddiyat zenginlik bağımlısı insanlar olmuşuz ben 50 yaşımı 60 yaşımı merak ederim sevdiklerim hayatımda önemi olan insanları ziyaret ederim 50 yaşındaki hallerini belki de mezarlarını ,
Geçmişe gidip Gooğle ben bulmak isterdim şimdi pc koltugunda oturmak yerine para çantalarını kule yapıp üstüne tırmanırdım.
Ben böyle bir fikir görmedim gerçekten 😂
Geçmişe giderdim ben de 😃
Geçmişteki önemli olaylar giderdim müdahale etmeden izlerdim
Cevap
19Cevap
Birden fazla yolculuk yapabiliyor muyuz? Ona göre gideceğim 😂
Evet hayal değil mi salla kafana göre 😂😂
truvalı helen i savaş çıkarmasın diye kaçırır babasına götürürdüm sarıların sülo bunca yiğide kıymasın diye
Dedemi oldurur paradoksa girerdim dogmazdim yasasin dede paradoksu 😊
Eğitim yıllarımın başına dönerek kendimi derslere sevdirmeye çalışırdım.
1940 Yıllara gider Amerika da Bir İtalyan Mafyasına katılırdım.
Hiç uğraşamam 1920 de şirket falan yazarım iddaa nın son beş yıl iddaa sonuçları sayısal sonuçları hep alırım 5 yıl önceye giderim tertemiz
Zamanda boluk açıp anı durdura bilirsin gerçekten zaman makinesi icat edilir ise paralel evren teorisi hayali teoriden çıkıyor. O yüzden sonsuz evrende her isteğinde yaşayabilir ve hepsine hakim olabilirsin. Şuanda zamanı durdurma diyelim.
Boluk nedir?
Boşluk olacak 😔
Dünyanın 100. yılına gitmek isterdim. Çünkü çok merak ederdim o zamanları.
Ben tarihi olaylari ozellikle Ataturk devrini gozlemlemek isterdim❤
Ben 1980lere gitmeyi isterdim o cilgin rengarenk moda dünyasina
1453 e gitmek isterdim. İstanbulun bizzat fethine tanık olmak için
Seni çakal carlos seni zekaya bak 😂
eskiden yaptıgım tek bir hatayı düzeltmek isterdim
5 yaşıma dönerdim güzel bir çocukluk geçirirdim ve aynı hataları yapmazdım
Eski zamanlara gidip bütün buluşları ben bulmak isterdim 😂😂
Buyuk babaannemin catida biraktigi altinlari alirdim
hirkiz 😂😂
@gri_gandal-f ne hirsizligi savastan dolayi goc etmisler
saka yapiyom
Hz Muhammed zamanına gitmek isterdim
Sende altını bulmuşsun gümüşün peşindesin :)
15 yasina geri gelmek isterdim
çocukluğuma dönerdim.
Makineyi yalama ederdim herhalde
7. yüz yıla gitmek isterdim.
Cahiliye devrine gitmek isterdim
Cahil mi olacan orada? 😂😂
O devirdeki insanların neler yaptığını nasıl yaşadığını görmek istiyorum.
Osmanlı dönemi sultan Süleyman
1942 giderim
6. Yüzyıl
Güzel fikir
Geçmise donerdim
2015 e giderim
Güzel fikirmiş😁
Geleceğe giderdim
çok şey yapardım
3000 lere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar