Bir insanın neden gözü hep yükseklerde olur ki? Neden kimse şükretmeyi bilmez?

gelmiş bir arkadaşım "bir gün benim de evim ve arabam olur mu?" diyor. Zaten bir evi var kafasını sokabildiği ama anlamak istemiyor. Bunları istemesine rağmen okumuyor çabalamıyor bile. Ne denir şimdi bu insanlara?
neden yani şükretmeyi bilmez ki insan?
Bir insanın neden gözü hep yükseklerde olur ki? Neden kimse şükretmeyi bilmez?
Cevapla