"Vicdanı tertemizdi zira onu hiç kullanmamıştı." Stanislaw Lee
Bu hayatta uzak durduğum insan tipi vicdanının varlığından dahi haberi olmayanlar. İnsan olmanın en büyük erdemi vicdan sahibi olmak ve bizim hayatımızda pusulamız olması gerek aslında...
Peki, siz vicdanlı biri misiniz?
"Vicdanı tertemizdi zira onu hiç kullanmamıştı."Peki, vicdanlı biri misiniz sizce?
Vicdanlı birisi olduğumu düşünüyorum ancak son bir kaç yıldır yaşadıklarım karşısında dahası birçok insan tarafından kırılmam biraz beni vicdansız olma noktasına itti maalesef
İnsanda önce vicdan olacak evet. Sizinde dediğiniz gibi, ne yazık ki günümüzde dilimizden düşmeyen ama kalpte olmayan bir terim vicdan duygusu. Oysa çok zor değil insanın doğru ve dürüst olması. Kul hakkından korkmak, kimsenin bile bile günahına girmemek herkesin yapabileceği bir meziyet değil. Hayat sizin karşınıza kibirli, açgözlü, çıkarcı ve cahil insanları çıkarmasın. Teşekkür ederim..
En İyi Cevaplar