Psikoloji diyor ki: Duygularını gizleyen insanların genellikle daha çok önemsendikleri gözlemlenmiştir. Katılıyor musunuz? Duygularını gizleyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Duygularını gizleyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Benden hoşlanıp da bana karşı bu hoşlanma duygularını gizleyen kızları hiç sevmiyorum. 3 günlük dünyada bu neyin egosu? Açılırsan belki kabul etme oranım çok yüksek? Hem bende mutlu olmuş olurum.
Eskiden çevremde duygularını gizleyen insanların sayısı az olduğu için böyle insanlar bana cool gelirdi ve hayranlık duyardım fakat lise dönemimden itibaren duygularını gizleyen insanların sayısı arttığı için artık bana sıradan geliyorlar.
benim erkek arkadasim var mesela ben sevgiimi cooook belli ediyorum ama o hic belli etmiyor. arada askim maskim ama okadar bencil ve gizemli yapisi var.
bu hic hos bisey degil :) duygularini gizleyen insanlar cok zor insanlardir.
ne güvenebilirsin nede anlasabilirsin. ben öyle bir halt yedim sen yapma,
Konuşmayı bile haketmediğini düşünmeye başladığında bu nimeti bile değerlendirmiyorsun emil ol... ve ayrıca her konuştuğun cümlede insanların hakeret etmeleri ağır gelince susuyorsun bir süre sonra..
Gizemli olduklarını düşünüyorum evet gizemi çoğu insan sever, öyle buldukları için peşinden koşarlar ama bir yerden sonra fazla gizemlilik insanı yorar.
Sinir olmana saygım var ama herkesinde bir nedeni var mesala ben duygularımı gizlerim. Bunun iki nedeni var 1. si insanlar ben duygularımı gösterince dalga geçiyor 2. si hiçbir duyguyu hisetmeyi haketmiyorum sadece ölmeyi hakediyor gibi hissediyorum (çok takma depresyondan tam anlamıyla kurtılabilmiş değilim ilaçları bıraksamda)
En İyi Cevaplar