@Yakışıklı39, "eig seçilecek kadar yerinde ve esaslı bir cevap" demekti amacım. Ama soruyusoran arkadaş bunu bir benim sorum sanane, şekline dönüştürdü. Biraz kırıcı da oldu.
Reha Muhtar gibi spikerimsi dönemlerden geçti bu ülke. Habercilik anlayışı sıfır bir adamdı. Yazık ki show tv onu uzun zamandır tuttu. Ben olsam kanalımdan kovardım bu herifi.
Reha gitti daha beterleri geldi.. En azından tv de yok artık bu tarz haber adamları. Ama internet aleminde daha kötüleri var. Ve artık millet o kadar televizyona bakmıyor.