2gundur hatta 3 gun olucak girmedi wpye sizce neden?
Dikkat cekmek mi amac?
Dikkat cekmek mi amac?
Bunu nasıl dikkat çekmeye bağladığını açıklarsan, daha açık bir şekilde yardımcı olabilirler diye düşünüyorum. :D
Niye giremez mi konuşmuyordur net yoktur falan filan bir sürü neden bulunur yani
Girmediği için girmemiştir ne alakası var dikkat çekmekle. Mesajlaşmamış demek bu kadar.
Cevap
10Cevap
dikkat cekmek icin girmiyordr acaba beni kontrol ediyormu mesj aticakmi diye
Dikkat çekmeye çalışıyor olabilir. Ya da başına kötü bir şey geldi. Sormakta fayda var.
Belki interneti yoktur ya da başka şekilde zaman geçiriyordur
çalışıyor olabilir ben gibi bende 3 gündür watsapa daha az önce girdim işe girdiğim için hiç girmedim 3 4 gündür
Dikkat çekmek istese sürekli girer çıkar 3 gün girmemezlik yapmaz beyin bu kadar iste
her durumu bir amaca baglamak için kendini zorlama oluruna bak kafan rahat etsin
İnterneti yoktur büyük ihtimalle.
Seninle konuşmak istemiyor, zorlama
Eski sevgiliden mi bahsediyoruz?
Whatsapp a girmemeye çalışıyor
interneti yoktur
Okey oynuyordur
Megabayt yoktur
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar