Bir film vardı. Anarşi miydi neydi adi. Böyle ilginç bir konusu vardı. Neyse siz neler yapardınız? Merak ettim :D


katil olurdum
hırsız olurdum
okulda mezuniyetmi ayarlardım bir şekilde
falan filan
ama bununda vicdani tarafı var ☺️😂
Sevmediğim insanları öldürürdüm. Hapishanedekileri de temizlerdim 😂
Zor :D
purge katılırdım kesinlikle.. listem uzun yapacaklarımı o gece bitiremeden eve dönmezdim..
o film korkunctu 😞
oha 😞
Cevap
4Cevap
bu tüm suçlar serbest demen dini yöndende geçerliyse kafama sıkardım.
Purge arinma gecesi. toplam 3 film cekildi dizisi de yolda
Dünyaya ne kadar pisliği dokunmuş katil ve canileri oldururum
insan kanı içerdim
mumkunse A-negatif:)
Bence bir yerden sonra tikanirdinc:D
yo getir damacayla deneyelm istersen:)
damacanaylaaa
Tabi damacanayla kan getiremediğim icin konusmasi kolay :D
jilet getir seni kurban edip deneyelm ne dersn?
O zaman goremem😂
hay allah ne yapsakta sana kendimi ispatlasam:)
Bilmiyorum artik :D iddayi ortaya atan sensin :D
o zaman herhangi bir hastanenin laboratuar bölümüne gizlice girip tüm kanları istifleyecegz var msn:)
Tamam anlastik :D
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀 oh be sonundaa
banka soyarım okulu yakarım gıcık olduklarımi öldururum
Yine bir şey yapmazdım Allah korkusu kardeşşşşşş
Sana bisey yapanlar olabilirdi ama :))
Oo arınma gecesi diyosun
Aslinda benim dedigimda var filmim isminde ama herkes anarşi kismina takildi😂
3 kişiyi öldürürdüm.😈😂
Tayfa cinayeeeeeed bang 💥
Metrobüs çalardım otoyolda sürerdim.
Arınma gecesi! 😀😈
Evet arinma gecesi :D
En sevdiğim jcdj
Ee sucunuda soyle :D
Cinayet 🔪
Çok potansiyel katil varmis aramizda ya😂
Kimsenin gerçekten buna eğilimli olamayacağını bilemezsin. Vicdanını geri plana itebilen her insan katil potansiyeli taşır :f
Ben olamam yani :))
Ben olabilirim
Kendimi öldürürüm kesin çözüm kank
Çimlere basardım.
Yine bas ya :) yasak olmayan cok yer var
arınma gecesi değil miydi o
Evet :) yanlis kalmis aklimda
😊🙂🙂
:))
Bol bol insan öldürürüm.
Bütün nefret ettiklerimi öldürürdüm
Ne anarşisi mk Arınma Gecesi
Boş yapma, yaz google a bak.
günahta değilse hırsızlık yaparım 😅
Bir gecede seri katil olurdum heralde
hırsızlık tabi jskzks
Okulumu yakardım
banka soyardım 😁
Senden erkeklerin hepsini oldurmeni:beklerdim 😂😂😂
erkeklere kin gütmüyorum sadece tiksiniyorum 😁
Tartismicam :D babandan bile tiksiniyorsan artik😂
yeri geldiğinde evet 😂
Şaka maka bir yanada herkesin dusuncesine saygim var :D nasil rahatsan öyle takil :D
adamm 😂
Tiksinc adam :P
suç işlemem
Katil olurdum
Kalp çalardım
Toplu tecavüz..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar