Çabuk vazgeçen kadınlar "Terk Edilmeye Alışmış" kadınlar mıdır?
Bir yerde okudum bunu , mantıksız da gelmedi açıkçası.
Sizce?

Bir yerde okudum bunu , mantıksız da gelmedi açıkçası.
Sizce?


Terk edilmeye alışmış değil karşısındakinin yine gideceğine inandırılmış kadındır. Adam olun da kadınları bu tip korkularla yüzleştirmeyin. Ulan bak sabah sabah yine sinir geldi bana. Mazlumu getirin bana Mazluuuuummm nerdesin laaaann !
:D :D
hayır, çabuk vazgeçen kadınlar; çabuk vazgeçen kadınlardır
Gerçekten çok değişik birşey söyledin tebrik ederim
Yanlış insanlar tarafından şarjları bitirilmiş kadınlardır.
Cevap
5Cevap
çabuk vazgeçen kadın artık hislerini kaybetmiş olan kadındır. birisini çok sevmiştir ama istediği ilgiyi aşkı ona vermemiştir o da artk diğerlerine karşı hissizleşmiştir. artık oda hiç birini önemsememeye başlamıştır.
kadınlar çabuk vazgeçmez çabuk vazgeçmiş gibi görünür.
Acısını içinde yaşar diyorsun?
evet karşısındaki kişiden yara alınca öyle oluyor hep
Anladım :) Umarım kimse yara almadan layığını bulur
inşallah :)
"alışmış" belki bir yerde doğru ama o vazgeçerek çekceği acının büyüklüğünü bilip yinede ona karşı gelen cesur ve güçlü bir kadın alışmış mı bilmem ama tecrübe edindiği kesin
terk edilmeye alismis degil terk edile edile akli basina gelmis kadindir bakar tartar olmayinca yol verir
hayır. kırılmaktan terkedilmekten kaybetmekten korkan kendini bilen kadındır. ama terkedilmeye alışmış değil alışamamış kadındır.
eger bır kadın vazgeçiyorsa, karsısındakı gercekten haketmedıgı ıcın vazgeciyordur. Eger karsında kı savasmaya deger bırıyse butun dunya gelse yıne de onunde duramaz...
Doğru olabilir :)
Milyonlarca kadin var hepsinin ayni nedenden vazgectigine inanmak istiyorsan inan kime ne
Bence güçlüdür artık bağlanmaz ve canını hiçbişey yakamaz artık.
Ama dediğimde de haklılık payı yok mu?
Bir ilişkiye başlıyor , fakat terk edilmeye alışık oldukları için artık bağlanmaktan korkuyorlar?
Evet güven sorunu da var.
Kimseyi umursamayan, üşenen tiplerdir. Me gerek var Amaan
beni şaşırtan sorular bunlar. senden pek beklenmeyen. eğer bir kadın vazgeçiyorsa önce kendine soracak adam. neden?
Erkek kadin kadar ince dusunemez bazen. Kadin da anlayisli olamaz mi biraz
karakterine, kadınlığına hakaret edecek anlayışlı olacak öyle mi?
ya da dayak yiyecek, tecavüze uğrayacak anlayışlı olacak öyle mi?
yok öyle bir dünya Engin bey. geçeceksiniz o işi.
Ben oyle birsey mi dedim simdi?
canım bana özelden yazar mısın ben yazamıyorum senin bu soruyu soran kişiyle sohbetin oldu mu
Genel olarak oyledır oğrenılmıs caresızlıktır artık ugrasmaz ıstemez
O da bir ihtimal
bir cacık olmayacağını anlamış olan kadınlardır
Hahah olabilir :)
Hayır, sadece tahammülüm yok.
Karakter çok önemli bu konuda , birkaç güne belli oluyor karakter , sonra da gelecek planlarına almıyorsun :)
hayır terk etmeye alışmış kadınlardır
Hayır sadece ne istediğini bilen kadınlardır.
Benim de dahil olduğum grup
Evet. Bitmişlige alışmış kadınlardır
Hayir artik herseye alismislardir
Hayır. Onlar güçlü kadınlardır!
bence sadece 'ilgi' istiyordur. net
ilgi bekleyen kadınlardır
Belkide ugrasmak istemiyodur
Yılmıştır yorulmuştur ama yinede vazgeçmez.
Mantıklı
Olabilir mantıklı
Alakası yok
Bence alakası yok
Gibi gibi
Olabilir bilemiyorum
Olabilir
Doğrudur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar