22 yasindayim Babam popoma hafif bir şaplak atti durup dururken. neden yapmistir yahu?

Ailece otururken odama gitmek üzere kalakarken babam hafif şaplak atti ( bir soru sormak içindi galiba) kötü amaçlı olfuğunu düşünmüyorum. normal bir şey mi?
22 yasindayim Babam popoma hafif bir şaplak atti durup dururken. neden yapmistir yahu?
Cevapla