İnsanlar ikiye ayrılır; Pozitif ve negatif. Pozitif insanlar hayatın her gününden, her anından zevk almak için yaşarlar. Herşeyin kusursuz olacağına inanırlar. Negatif insanlar ise hayattan vazgeçmiştir. Her gün, her an bir problem yaşayacaklarmış gibi hissederler. Bekledikleri bir haber olduğunda hep en kötüsünü düşünürler, kendilerini en kötüsüne hazırlarlar.
Peki siz hayata karşı pozitif misiniz yoksa negatif mi?
Ben her şeye karşı pozitifim sakallı şeytanlar ve onun kulları hariç.. Hayatı hep olduğu gibi kabul edip canımın bana verilmiş bir hediye olduğunu düşünerek yaşıyorum...
En İyi Cevaplar