Uzun zamandır kafamda sürekli bir doluluk hissi var, sorunum ne olabilir?

Merhaba arkadaşlar umarım psikolojik sorum ile alakalı bir konu seçmişimdir. Direk konuya gireceğim. 22 yaşındayım ve kendime DEHB tanısı koydum ama hata yapıyor olabileceğimi düşünüyorum. Anksiyete bozukluğu ve Bipolar bozukluk sorunuda olabileceğini düşündüm. Psikiyatrist antidepresan yazdı ama kullanmadım daha, kullanma konusunda kararsızım. Kısaca buraya gözlemlediklerimi yazacağım. Şimdiden vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim.


Gözlemlerim ////

Sürekli kafamda düşünceler var

Aşırı unutkanlık (yediklerim, yapacaklarım vs)

Dikkatsizlik, detayları gözden kaçırma

Sürekli bir aktiviteden bir başkasına atlama

Bildiğim kelimeleri hatırlayamıyorum, genelde ingilizce

Okuduğumu anlayamıyorum

Bir şeyin kontrolü bende olmadığında huzursuz oluyorum (Araba gibi)

Aradığım eşya gözümün önünde olsa bile bulamayabiliyorum

Basit şeylerde zorlanırken zor şeyler basit geliyor

Odam hariç her yeri düzenli ve organize tutabiliyorum

İsimleri karıştırma (ygs yerine lys, lys yerine ygs deme gibi vs..)

Başarılı olmadığım derslere çalışmak sıkıcı gelirken güzel notlar aldığım dersler çok basit ve eğlenceli gelebiliyor.

Birşeye kafamı taktımmı yapasaya kadar ona odaklanabiliyorum (hyperfocus)

Başladığım şeyleri yarım bırakmaya meyilliyim ama inat edince bitirmeye çalışıyorum

Çok çabuk sıkılıyorum

İnsanlara güvenmiyorum

Bilgisayar oyunları eğlendiğim zaman sıkmıyor ama başarısız olunca çok bayıyor

İnternette gezerken aynı anda birden fazla sayfayı idare edebiliyorum veya ettiğimi sanıyorum

Çok fazla bilgi içerikli içerikler okuyup izliyorum ardından unutsamda olmadık bir yerde hatırlayabiliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Başka görüşü olan arkadaşlar bakabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Günceldir
Uzun zamandır kafamda sürekli bir doluluk hissi var, sorunum ne olabilir?
Cevapla